تنهام نذارو نرو



تنهام نذارو نرو

بی تو کارم تمومه

بذار حس کنم هستی

نگات روبرومه

تنهام نذارو نرو
 

من که روبروتم

ببین آخر خطم

من  رو به سقوطم

گفتم نرو بی تو میمیرم

من از عشق تو جون میگیرم

تنهام نذار بی تو میمیرم

گفته بودم بی تو نمیشه

تورو می خوام واسه همیشه

تنهام نذار بی تو نمیشه

نشستی روبرومو حال و روزمو دیدی

دیدی اشکامو اما به من خندیدی

نشستی روبرومو به غصه هام میخندی

میخندی رو دردامو چشماتو می بندی

گفتم نرو بی تو میمیرم

من از عشق تو جون میگیرم

تنهام نذار بی تو میمیرم

گفته بودم بی تو نمیشه

تورو می خوام واسه همیشه

: تنهام نذار بی تو میمیرم

گفته بودم بی تو نمیشه

تورو می خوام واسه همیشه

تنهام نذار بی تو نمیشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:تنها,غمگین,تو,عشق,چشماتو,اشکامو, | 22:47 | نویسنده : golesang199 |